Gazdálkodj okosan!

S.P.O.R. (v0.7)

S.P.O.R. (v0.7)

Komplénolás

2009. április 16. - p308

Azt mondják, hogy a vevőnek mindig igaza van. Naná. De mi történik, ha elmondod a rossz élményedet egy szolgáltatással, termékkel vagy magával a kiszolgálással kapcsolatban? A legkevesebb az, hogy kiírtad magadból; ha dühös voltál, megnyugszol és nem teszed tönkre a saját életedet azzal, hogy vélt vagy valós sérelmeken rágódsz. Ez az egyik. A másik: visszajelzést adsz a szolgáltatónak, eladónak, gyártónak (esete válogatja) azzal kapcsolatban, amiből ő él. Azazhogy: elmondod, hogy mit csinál rosszul. Így esélye van javítani a szolgáltatását, termékét etc. Kvázi jól jár, mert még több pénzt csinálhat. És ha jófej, akkor valamivel még téged is megdob. Ingyen jegy, szendvics, utalvány, árkedvezmény... olyan amire költhetnél, de mégsem kell rá pénzt kiadni. Jó ha számlát vagy blokkot be tudsz mutatni. Érdemes az informálisabb utakat keresni, vásárlók könyve helyett e-mail a vezetőségnek, marketingesnek. Javasolt stílus: őszinte, udvarias, segítőkész. Ha nincs bajod a céggel, és elégedett vagy vele, akkor NE!

Én azt mondom, ha szükség vagy ok van rá, panaszkodni érdemes. Mondom úgy, hogy marketingesként hozzám is érkeztek panaszos levelek, és nagyon örültem nekik, mert a vevő mégis vevő. Ő tudja, hogy mi jó neki.

Nekem tavaly két helyen jött be, amit fel tudok idézni: Auchan (félig kifogyott és közben megromlott méregdrága 100%-os citomlé), Subway.

A bejegyzés trackback címe:

https://spor.blog.hu/api/trackback/id/tr921069528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása